2021-02-17 787 Peržiūros

Pavasarį pirmasis karantinas pakoregavo, o antrasis dar labiau pakeitė daugiabučių gyventojų įpročius. Dabar jie vis dažniau sprendžia savo būsto valdymo klausimus išmaniai, nuotoliniu būdu. Domimės „Mano BŪSTO“ ekspertų, kaip greičiau susisiekti su įmone – telefono skambučiu ar per savitarnos platformą „eBŪSTAS“?

Kaip pasakoja „Mano BŪSTAS“ klientų aptarnavimo centro darbuotojai, gana dažnai atsiranda besikreipiančių įmonės klientų, kurie reiškia nepasitenkinimą dėl sudėtingo susisiekimo su daugiabučių administravimo įmone.

Norėdama išsiaiškinti priežastį, kodėl vartotojai negali prisiskambinti į klientų aptarnavimo centrus, daugiabučių namų ekosistemos valdytoja, bendrovė „Mano BŪSTAS“, atliko analizę. Jos metu paaiškėjo įdomus faktas. Gyventojai, skambinantys į klientų aptarnavimo centrą, vidutiniškai telefono ragelį padeda po 86 s, jeigu jie nesujungiami su konsultantu.

„Matydami klientų skambučius, kurie nesulaukė sujungimo su konsultantu, mes kaip įmanoma greičiau jiems visiems perskambiname, tačiau šioje vietoje susiduriame su kita problema – apie 40 proc. minėtų klientų nepakelia telefono ragelio. Didelė galimybė, jog iš tokių situacijų ir kyla mitas, kad mums sunku prisiskambinti. Vis dėlto noriu atkreipti dėmesį, kad visi skambučiai, kuriuos gauna klientų aptarnavimo centras yra užfiksuojami ir vėliau imamasi atitinkamų veiksmų, o avariniai pranešimai visuomet yra prioritetiniai“, – sako „Mano BŪSTAS“ direktorius Mindaugas Genys.

Siekdama taupyti šalies gyventojų, besinaudojančių „Mano BŪSTAS“ paslaugomis, laiką bei rasti išeitį klientams kuo greičiau susisiekti su klientų aptarnavimo centro darbuotojais bei padėti išspręsti kilusias problemas, bendrovė ragina naudotis „eBŪSTAS“ programėle arba savitarnos svetaine. Įmonės ekspertų teigimu, naudodamiesi šiomis priemonėmis, galima lengvai ir greitai užregistruoti pranešimą, kuris tą pačią sekundę pateks į klientų užklausų duomenų sistemą ir bus nedelsiant pradėtas spręsti atsakingų įmonės specialistų.

Daugiabučių gyventojams „eBŪSTAS“ programėlė ir savitarnos svetainė padeda ne tik sužinoti informaciją apie einamąsias sąskaitas ir jų istoriją, bet leidžia patogiai, greitai ir neišėjus iš namų jas apmokėti. Esant namo gedimams yra galimybė juos registruoti bei stebėti atliekamų darbų statusą, gauti informaciją apie planuojamus darbus ir kitus svarbius įvykius. Ir galiausiai suteikiama galimybė dalyvauti rengiamose apklausose bei balsavimuose sprendžiant įvairius buities gerinimo klausimus.

Taigi ekspertų verdiktas: paprastesnis ir greitesnis būdas registruoti pranešimus – per savitarnos svetainę ar mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“.

Mobiliąją programėlę „eBŪSTAS“ galite atsisiųsti iš:

„Google Play“

„App Store“

Arba užsukite į savitarnos svetainę:

https://www.ebustas.lt/