2023-01-16 713 Peržiūros

Kiekvieną dieną daugiabučių gyventojai susiduria su įvairiomis gyvenimiškomis situacijomis, kuriose visada pasiruošę padėti „Mano BŪSTO“ specialistai.

„Mano BŪSTO“ darbuotojai kiekvieną dieną sulaukia kone pusšimtį iškvietimų, tarp kurių dominuoja kanalizacijos užsikimšimai, elektros gedimai, problemos su vandens ar šilumos tiekimu. Nepaisant darbų gausos, įmonės specialistai stengiasi kuo skubiau gelbėti į bėdą patekusius klientus ir tvirtina, kad geriausia motyvacija už suteiktą pagalbą – nuoširdi gyventojų padėka.

Per itin trumpą laiką „Mano BŪSTO“ specialistas padėjo Kaštonų g. 4 namo gyventojams.

„Mano BŪSTO“ specialistai labai greitai ir operatyviai sureagavo į įvykusią vamzdynų avariją, labai aiškiai viską paaiškino bei viską sutvarkė. Įmonės santechnikas Andrejus parodė tikrą žmogiškumą bei empatiją, dėl ko visi mūsų daugiabučio gyventojai liko maloniai nustebę, kad žmogus nepamiršta ir paskambinti, pasiklausti ar viskas veikia, ir atlieka daug daugiau, nei numatyta jo pareigybėse“, – teigė vilnietis.

Štai Žalgirio g. 97 namo gyventoja Ieva džiaugiasi, jog po atliktų „Mano BŪSTO“ priežiūros specialistų darbų senas daugiabučio liftas veikia be jokių nesklandumų.

„Nors teko palaukti, tačiau esu labai patenkinta atliktu darbu. Kadangi mūsų daugiabutis yra senas, vienintelis liftas dažnai gesdavo, o tai kėlė didelius nepatogumus, ypatingai žiemos laikotarpiu, tačiau dabar liftas atrodo labai gražiai, tvarkingai, o ir vidus atrodo daug erdvesnis. Taip pat, didelis pliusas yra tas, kad dabar liftas veikia labai tyliai, tad rezultatu esu labai patenkinta“, – sako Ieva.

O štai J. Kubiliaus g. 1 namo gyventojai galės ir vėl džiaugtis gražia daugiabučio aplinka.

„Labai džiaugiuosi, kad šalia daugiabučio balkonų esančios šiukšlės buvo sutvarkytos labai greitai ir operatyviai. Malonu, kad „Mano BŪSTAS“ rūpinasi ir tvarko aplinką, kurioje malonu gyventi. Tikiuosi, kad kaimynai ir patys prisidės prie tvarkingesnės aplinkos“, – džiaugėsi gyventojas.

Bendrovės Vilniaus regiono vadovė Jadvyga Dirmantienė sako, kad „Mano BŪSTO“ specialistai savo klientams visuomet pasiruošę padėti bet kuriuo paros metu.

„Nesvarbu, kokią temperatūrą rodo termometro stulpelis, mes kiekvieną dieną stengiamės kaip įmanoma greičiau išspręsti klientų problemas ir žaibiškai reaguoti. Žinoma, pasitaiko įvairių situacijų, tačiau analizuodami jas mes augame bei dar labiau tobulėjame savo srityje. Kartu su komanda labai džiaugiuosi už klientų įvertinimą, nes nuoširdi padėka mums yra didžiausia motyvacija.“