Jau daugiau nei du metus „Mano BŪSTO“ kiekvienam namui yra priskyręs po klientų atstovą, kuris padeda išspręsti su namo priežiūra susijusius klausimus. Šiandien įmonės klientai neslepia ir sako – paslaugų kokybė išties pagerėjo.
„Mano BŪSTAS“ 2021 metų rudenį kiekvienam namui priskyrė po klientų atstovą – specialistą, kuris atstovauja išskirtinai daugiabučių gyventojų interesus.
Bendrovės klientai džiaugiasi, kad ištikus bėdai, gali paskambinti tiesiogiai jo namo priskirtam atstovui. Neretai į atstovą jau tik vardu besikreipiantys gyventojai mini, jog „Mano BŪSTO“ atstovai greitai ir kokybiškai išsprendžia iškilusius klausimus.
„Mūsų namo klientų atstovės darbas – pasaka. Kartu su kaimyne ir klientų atstove buvome susitikusios gyvai, išsakėme visus lūkesčius, visus rūpesčius ir darbai būna visad atlikti laiku. Tik užregistruoju gedimą ir jau žiūriu viskas veikia. Tik parašiau, kad neveikia lifto lemputė, pagalvojau, ar kaži jau sutvarkė, nueinu patikrinti ir žiūriu taip, jau dega. Labai džiaugiuosi, kad su klientų atstove randame bendrą kalbą, bendradarbiaujame ir noriu pabrėžti, kad tikrai labai jaučiasi, jog „Mano BŪSTO“ paslaugų kokybė yra pagerėjusi“, – sako kaunietė.
Pagrindinės klientų atstovų užduotys – rūpintis, kad namo priežiūra būtų kuo sklandesnė ir kokybiškesnė, kontroliuoti, kad rangovai darbus klientų namuose atliktų laiku, gerai ir už priimtiną kainą. Klientų atstovai taip pat inicijuoja balsavimus ir dalyvauja gyventojų susirinkimuose bei koordinuoja, kad gyventojų užklausos būtų išspręstos per protingą terminą.