Sąskaita apmokėjau, bet klientų erdvėje rodo tą pačią mokėtiną sumą

Mokėtina suma klientų erdvėje gali būti rodoma tol, kol Jūsų apmokėjimo duomenys mūsų nepasieks ir nebus įkelti į sistemą.
Norėdami laiku ir teisingai atlikti mokėjimą, www.BonoDomo.lt arba mobiliojoje programėlėje BonoDomo, pasirinkite funkciją Apmokėti. Tai yra patogiausias ir greičiausias būdas prisidėti ir apmokėti visas periodines sąskaitas.
Jeigu mokėjimą atlikote ne www.BonoDomo.lt ar mobiliąja programėle BonoDomo, mokėjimo duomenys mus pasiekia ne taip greitai.
Jeigu el. bankininkystėje kopijuojate ankstesnio mėnesio pavedimą ir jo pagrindu atliekate naują mokėjimą, toks mokėjimas gali pasiklysti ir būti neįskaitytas.

Kitos kategorijos

Kiti šios kategorijos klausimai